Takk for godt oppmøte på infomøtet i går. Vedlagt ligger presentasjon og bestillingsskjema for ladeboks. Oppfordrer alle som skal ha lademulighet til å bestille så snart som mulig. Skjema leveres i Apalstien 11 (er bortreist i påsken).
Har du betalt for ladestikk tidligere så send dokumentasjon på dette til Birger i styret, så vil du få beløpet refundert. For bestilling av ny ladeboks, brukes skjema under som for andre.
Etter vi har sendt bestilling til leverandøren vil dere få tilsendt en kontrakt fra de på kjøp av boksen. Sjekk at bestillingen er riktig registrert.
Bestillinger frem til fredag 6. april er garantert å få prisene som er satt for fellesbestillingen. Etter dette kan det komme et tillegg for montering.
Styret oppfordrer alle som å etablere lading på den parkeringsplassen som tilhører seksjonen. For de som ønsker lading på leid plass kan det søkes om dette. Styret vil da tildele en leieplass som er tilretelagt med monteringsplate for ladeboks. Dette vil normalt betinges med at det allerede er monteringsplate på plass til seksjonen. Alternativt vil leier måtte dekke kostnad med å etablere monteringsplate på den leide plassen. Du må så kjøpe selve ladeboksen, men får da fratrukket 5 000,- for monteringsplaten.
Se infoside om el-bil for mer utfyllende informasjon om lading.